beatricecoolen.reismee.nl

Homecoming week!

Hi!

Afgelopen week was het homecoming week! Dit betekende dat we dress-up days hadden en veel leuke activiteiten!

Van maandag tot en met vrijdag moesten we ons kleden naar een bepaald thema. Maandag was het 'mismatch monday'. Hiervoor moesten we kleding aantrekken dat niet goed bij elkaar past. Ik had hiervoor twee verschillende patronen aan. Dinsdag was 'twin tuesday'. In plaats van 'twin tuesday' maakte ik er met Elizabeth en Brooke 'tripple tuesday' van. We droegen alle drie een donkere spijkerbroek, een zwart shirt en Converse. Woensdag was 'college wednesday'. Hiervoor droeg ik een Mizzou shirt (een college in Columbia, MO). Donderdag was 'superhero/ red or gray thursday' waarvoor ik mijn grijze tennis longsleeve droeg. Vrijdag was het 'class color friday'. Rood was de senior kleur. Voor deze dag kon je een rood spiderman t-shirt bestellen dus die droeg ik. Spiderman was het thema van de seniors voor de senior float en de hal versieringen.

Donderdag hadden we een 'assembly'in de gymzaal: een homecoming pep rally. Hiervoor moest ik met de band muziek spelen voor de hele school. Tijdens de pep rally werden er allerlei spellen gespeeld en werden er wat mededelingen gedaan.

Vrijdag hadden we geen lessen. Ik begon de dag met het marcheren door de hallen van school met de band. Zoals je je wel kunt voorstellen klinkt dat zeer hard maar het was heel leuk om te doen! Daarna werd buiten de vlag gehesen en speeldenwe weer wat. Hierna moest de band weer een paar nummers spelen voor de hele school in de gymzaal. De escorts van de homecoming queens gaven alle vijf een speech over hun homecoming queen. Deze waren allemaal erg lief, grappig en vaak ook creatief! Hierna moesten de homecoming queens wat vragen beantwoorden. Iedereen moest stemmen op zijn of haar favoriet. Na dit onderdeel ging de hele school naar buiten om de powderpuff game te bekijken! Powderpuff zijn football wedstrijden tussen de grades en alleen meiden spelen! De freshmen (9th graders) hadden gewonnen, nogal onverwacht dus... Na een lunch van Taco Bell ben ik met de tennis float in de homecoming parade meegeweest! Iedere sport en heel veel jaargangen hebben een soort praalwagen en rijden in de parade waar een groot deel van het dorp naar komt kijken. Een groot deel van het tennisteam was er. We stonden op een kar en sommigen liepen ernaast. Ondertussen gooiden we snoep en tennisballen in het publiek. Dit was erg leuk om mee te maken! Dit was het laatste wat we met het tennisteam deden, erg jammer dus! Hierna hebben we weer wat te eten gehaald bij Taco Bell en met een aantal meiden bij iemand thuis gewacht voor we weer naar school moesten voor de homecoming football game. Hier moest ik alweer met de band spelen. Dit keer droegen we de uniforms, deden we onze field show tijdens 'half time' en speelden we voor de wedstrijd en tussendoor wat nummers. Mexico won de wedstrijd! Na afloop van de wedstrijd werd de homecoming queen gekroond.

Na een zeer lange en leuke maar ook vermoeiende vrijdag moesten we de volgende dag om 4.45 uur opstaan voor een marching band competitie in Monroe City. Hier moesten we marcheren en onze field show opvoeren. Na de competitie had ik ongeveer een half uur om me klaar te maken voor de homecoming dance. Veel te weinig tijd dus eigenlijk maar het is me gelukt ;). Voor de dance heb ik met een aantal vriendinnen foto's gemaakt en bij Denny's gegeten. Homecoming echt geweldig om mee te maken!

Al met al was het echt een hele leuke week! Super Amerikaans en echt compleet anders dan een schoolweek in Nederland.

Beatrice

Angélique

Jeetje, Beatrice, het is echt niet te geloven wat jij daar allemaal meemaakt! Heel erg leuk om te lezen: het lijkt wel of ons buurmeisje in High School Musical is beland.
Ik vind je trouwens wel een Superbikkel dat je aan het eind van zo? week nog op je benen staat :)
Veel liefs uit Duiven!